Zgodnie z ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2005 nr 64 poz. 565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. 2005 Nr. 200 poz. 1651) - Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Dębica uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
W celu skorzystania z naszych usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:
W celu złożenia wniosku konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP!
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Dębica:
1. Przekazanie dokumentów poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów do Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Dębica, Pustków-Osiedle 26 A, 39-206 Pustków-Osiedle w godzinach pracy (poniedziałek - piątek w godz. 8:00-16:00) na następujących nośnikach danych:
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru!
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Dębica:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie
Xades-Bes lub uwierzytelnione profilem zaufanym.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone